Optimaliseer uw operationele werking

Hoe kan uw onderneming efficiënter, effectiever en klantgerichter werken in de toekomst?

Terug naar overzicht
  • Hebben administratieve taken vaak de bovenhand binnen uw dagdagelijkse bedrijfsvoering?
  • Steken uw medewerkers tijd in zaken die eigenlijk geen of nauwelijks toegevoegde waarde bieden - soms omdat "het al altijd zo gedaan werd"?
  • Spendeert u veel tijd aan het ‘blussen van brandjes’ (defecte producten, foutieve facturen...)?
  • Loopt u binnen uw bedrijf vaak tegen een aantal bottlenecks aan?

Aanpak

01

Aan de hand van interviews en workshops, brengt horsum samen met u en uw medewerkers uw bedrijfsprocessen in kaart. We identificeren de overbodige taken en analyseren wat efficiënter en effectiever kan (lean & mean). Een scan van uw bedrijf bepaalt op welke opportuniteiten en efficiëntieverbeteringen u best focust. Desgewenst kan deze scan ook kwantitatief onderbouwd worden.

02

Daarnaast bekijken we hoe we ervoor kunnen zorgen dat alles meer op tijd, correcter en kwalitatiever bij uw klant aankomt. Dit doen we enerzijds door in de bedrijfsprocessen de juiste checks & controles in te bouwen. Anderzijds evalueren we kritisch de klantentouchpoints.

03

Samen stellen we een actie -en implementatieplan op om uw toekomstige werking te verbeteren.